30 Temmuz 2013 Salı

Watsons Brightening Body Scrub Strawberry


Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır kullanıp hastası olduğum ve sanırım daha iyisini bu fiyata bulana kadar vazgeçemeyeceğim bir ürünün yazısını yazıyorum bugün sizlere.

    Daha önceden farklı farklı markaların vücut peelinglerini kullandım. Yüzümde vücudumda fazla hassas olduğundan genelde içindeki partikülleri cildimi tahriş ediyordu. Hatta bi ara sırf bu yüzden scrub kullanmayı bıraktım. Ama tabi ki kullanmadan olmuyor. 
     Yaklaşık 2 ay önce Watsons'ta dolaşırken bu ürünü gördüm. Dışı şeffaf ambalajlı olduğundan yapısına, kokusuna bakma imkanım yoktu. Alsam mı almasam mı diye standın önünde ileri geri giderken çok pahalı değil alıp bir deniyim dedim ve ta daaa!



      Daha önce ambalajına, fiyatına, markasına aldanıp aldığım bütün ürünleri sildi attı. 
Ürün 250 gr. Ben çoğunlukla kollarıma ve bacaklarıma kullanıyorum ve az bir miktarını güzelce masaj yapıp ovalayarak uygularsanız yetiyor. Bir kutusu sanırım ( hafta da 1 kez kullanacağınızı düşünürsek ) üç ay rahat rahat yeter.




Aslında şimdiye kadar kullandığım en sıvı vücut scrubı bu diyebilirim.
Kokusunu merak edenler için ( lavantalı ve shealısı da vardı ) bende ki çilekli ve muazzam güzel kokuyor, kendimi tutamayıp yiyicem diye korkuyorum. Çilek kokusunu sevenler için süper bir esansı var.



Bir nebze olsun akışkanlığı anlaşılabilir umuduyla yukardaki fotoğrafı da koydum. Kesinlikle bir deneyin bence pişman olmazsınız.



      Elimin üstüne biraz sürdüm içindeki partiküllerin ince ve küçük olduğunu görün diye.
Watsonslarda 7-8 tl gibi bir fiyatı var sanırım. Hemen alıp deneyin:)

       Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder