15 Mayıs 2013 Çarşamba

Flormar Magnificent Eyelash Extensions/ Flormar Takma Kirpik (101)

Merhaba bu postta ilk kez bir takma kirpik tanıtımı yapıcam ama merak etmeyin yavaş yavaş takma kirpiklerden bahsetmeye devam edicem çünkü malumunuz düğün, mezuniyet vs sezonu açıldı.

İlk aldığım takma kirpik Flormar'ın 101 numaralı takma kirpikleri olduğundan önceliği bu ürüne vermek istedim.




Ürün içinde küçük yapıştırıcısıyla birlikte geliyor. İlk kullanımımda içindeki yapıştırıcıyla denedim fakat yapıştırıcının ağzı o kadar büyük ki (takma kirpik yapıştırıcılarına göre) az kalsın tüm kirpiği yapışkana boğuyordum.

Baktım olmuyor kendime başka bir kirpik yapıştırıcısı aldım.İçindeki yapıştırıcıyla ilgili bu nedenle iyi yada kötü bir yorum yapamıycam ama isterseniz (eğer benim gibi tüm kirpiği mahvederim diye korkuyorsanız) kürdan gibi bir ürünle yapıştırıcıyı kirpiğe uygulayabilirsiniz.

İlk kez kirpik kullanacağım için abartılı bir seçim yapmak istemedim.Fotoğrafta da görebileceğiniz gibi kirpikler aşırı sık/yoğun yada ultra uzun dikkat çekici değiller.Kendi kirpiklerinizle birlikte biraz daha sık ve uzun görüntü sağlamak için ideal.


Başlangıç için uygun uzunlukta ve sıklıkta kirpikler.Ortalama  ölçüdeki gözlere de tam uyuyor.Benim kesmeme falan gerek kalmadı.Ben üründe tek bir sıkıntı yaşadım.Uç kısımları ne kadar yapıştırıcı sürersem süreyim ne kadar bastırırsam bastırıyım yapışmadı.Kirpikleri uzun süredir kullandığım için de olabilir, yapıştırıcımdan da kaynaklanıyor olabilir tabi bu sorun.Ama onun dışında günlük hayatınızda kullanabileceğiniz, yaşınız küçükse düğünde dernekte abartıdan uzak bir görüntü sergileyebileceğiniz tipte bir ürün. Siz de denemek isterseniz Flormar mağazalarından yada buradan online satış yoluyla alabilirsiniz.
Sitede fiyatı 8 tl'ydi sanırım.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder