24 Nisan 2013 Çarşamba

Haftanın Nail Art'ı/ Cupcake Nail Art

             Merhaba arkadaşlar bayadır nail art yazılarını aksattığımın farkındayım.Yapmıyorum sanmayın deli gibi nail art yapmaya devam ediyorum ama telefondaki fotoğrafları bilgisayara atmaya bir türlü fırsat bulamadım.Neyse ki vizelerimin bitmesiyle üstümden bir yük kalkınca kendimi bloga ve youtube'a verdim.

Bugün sizlere Cupcake Nail Art nasıl yapılır onu göstereceğim.



MALZEMELER:

  • Dotting Tool yada Kulak Pamuğu yada Toplu İğne
  • Kırmızı Oje
  • Beyaz Oje (mümkünse ince uçlu)
  • İstediğiniz Renklerde Ojeler
  • Cila
YAPILIŞI:


         İlk olarak her bir tırnağınıza farklı renklerde ojeler sürüyorsunuz.Ben açık mavi, fıstık yeşili, şeker pembe, su yeşili ve lila seçtim malum ilkbahardayız canlı renkler olsun dedim.Eğer çok fazla oje kullanmak istemiyorsanız tek bir fon rengi seçip bütün tırnaklarınıza onu da uygulayabilirsiniz.






Sürdüğünüz düz renklerin iyice kuruduğundan emin olunca her tırnağınızın ucuna fon renginiz dışında bir renkle geniş bir french yapmanız gerekiyor.Zaten fırçayı tırnak ucunuzda enine çekince hemen bu kalın çizgiyi elde ediyorsunuz zor bir şey yok.Tek dikkat edilmesi gereken nokta tırnağın ortasına kadar gelmemek.Çok uçta da kalmayın tırnağın ortasına da gelmeyin.






Tırnağın uç kısımları da kuruyunca eğer elinizde ince fırçalı beyaz ojeniz varsa işiniz biraz daha rahat yoksa da normal fırçalı ojeyle de yapılmaz diye bir şey yok tabiki.Uç kısımdaki ikinci rengin üstüne beyaz ojeyle dikine çizgiler çekiyorsunuz.Böylece cupcakeimizin dışındaki kağıdı yapmış oluyoruz.





           Geldik kekin üstündeki kremayı yapmaya ben yine beyazı tercih ettim ama siz fon rengi olarak beyaz ya da açık bir renk seçtiyseniz kahverengiyle çikolatalı, pembeyle çilekli cupcake kremaları yapmanız mümkün:)
Dotting tool ya da kulak pamuğuyla pıt pıt yaparak kremayı da üçgen şeklinde yapıyoruz.







Cup cake diyince benim aklıma kremasının üstündeki minik renkli şekerler geliyor.Eğer sizinde geliyorsa yine renkli ojelerle krema kısmına küçük noktacıklar koyabilirsiniz.





Son olarak tabiki bir vişneyle taçlandırıyoruz.İlk denemem olduğu için ben yapamadım ama siz eğer yerleştirme işlemini düzgün yaparsanız vişnenin sapını bile çizebilirsiniz.
Görmüş olduğunuz gibi çok şeker bir nail art yaptık.Üstüne tercih ettiğiniz bir markanın cilasını sürerek güzel günlerde kullanın.

Bu arada eğer isterseniz diye kullandığım ojelerinde numaralarını paylaşıyorum.




Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder