14 Mart 2013 Perşembe

Strawberry Nail Art ! (haftanın nail art'ı)

Merhaba arkadaşlar,
nail art serimin ilk yazısını yazıyorum bundan sonrada hızla yeni desenler gelmeye devam edicek.İlk paylaşacağım nail art çilek desenli olan.
Peki bu nail art için nelere ihtiyacınız var?

Gerekenler:

  • 1 adet kırmızı oje
  • 1 adet yeşil oje
  • 1 adet bej ve ya beyaz oje
  • Kürdan, toplu iğne,dotting pen (herhangi biri yeterli olacaktır)
Yapılışı:

Ben kırmızı oje olarak uzun zamandır elimde olan geçtiğimiz yaz başında 1 liraya aldığım Gabrini'nin Summer Edition serisinden M120 numaralı ojeyi seçtim.




Tüm tırnaklarınızı herhangi bir kırmızıyla boyadıktan sonra kurumasını bekliyorsunuz.Kuruduğundan emin olduktan sonra yine markası ve tonu size kalmış bir yeşil oje seçiyorsunuz.
Ben yine Gabrini'nin Summer Edition serisinden M 105 numaralı açık yeşili seçtim.
Bu iki ojeyi seçmemin iki nedeni var.Birincisi renklerini çilek desenine uygun bulmam, ikincisi uzun zamandır elimde olduğu için değerlendirmek istedim.Yoksa bildiğiniz gibi ojeler kuruyor.
Seçtiğiniz yeşil ojeyi yine seçtiğiniz toplu iğnenin arka yuvarlak kısmı ve ya dotting pen yardımıyla tırnağınızın uç kısmına yukardaki fotoğraflarda gördüğünüz gibi bitişik olarak nokta nokta uyguluyorsunuz.
Yeşil ojenin de kurumasını bekledikten sonra -ki bu kuruma olayı 2-3 dakika falan sürüyor,gözünüzde büyümesin- beyaz ya da bej rengi ojeyi  bu defa toplu iğnenin iğne kısmıyla,kürdanla yada dotting pen'in en ince ucuyla küçük çizgiler yada noktalar halinde (size kalmış) tırnağın kırmızı kısmına uyguluyorsunuz.

Toplu iğnenin top kısmını kullanmak istediğinizde elinize batmaması için iğne kısmını silgili bir kurşun kalemin arkasına yada herhangi bir yere batırırsanız kendinizi tehlikeye atmamış olursunuz.Bu işlemde bitip kuruyunca herhangi bir markanın tırnak cilasını uygulayıp nail art'ınızı güle güle bol iltifatla kullanabilirsiniz :)

Ben cila olarak Pastel'inkini tercih ettim.
Bu arada dotting pen ne diye merak edenler varsa;

Gördüğünüz bu kaleme benzeyen uçları metal ve farklı boyutlarda top şeklinde olan tırnak süsleme aletleri.Gittigidiyor,sahibinden gibi sitelerde bulabilirsiniz.Ben yeşil kısım için en tombul uçluyu,beyaz kısımlar için de en ince uçlu olanı kullandım.

Eğer sizde strawberry nail art'ı denerseniz lütfen aşağıya yorum bırakın ve resmini paylaşın.
Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder