6 Mart 2013 Çarşamba

Pişti Olan Ünlüler (I)

Herkese merhaba,

dergi sayfalarında ya da ekranlarda sıkça karşılaştığımız pişti olan ünlüler köşesinin ilk yazısını yazıyorum bugün.Seçtiğim isimlerse Kim Kardashian ve adını google'a bakmadan yazamadığım Gwyneth Patrow.

Gelelim pişti oldukları kıyafete..


Yukarıda görmüş olduğunuz iki parçadan oluşan bu kıyafet bir Emilio Pucci tasarımı.Pucci'nin 2011 ilkbahar kreasyonu arasında yer alan bu kıyafeti bakalım bu iki ünlü abla nasıl taşımış hangi aksesuarları kullanmış saçını makyajını nasıl yapmış?
Aslında elbisenin orjinali yani defiledeki hali aşağıdaki gibi.

Gördüğünüz gibi elbise transparan, mankenimizin memintoları ortada.Eteğinde külot kısmı bol işlemeyle kapatılmış aşağıya doğru işlemeler azaldığından bacaklar gözler önüne serilmiş.Ben elbiseyi çok beğendim hatta genelde bu tarz elbiseleri ünlüler giyeceği zaman doğal olarak içine ten rengi astar dikiliyor ve ben bu ne kezbanlık diye bağırıyorum ama bu elbisenin astarlı hali kesinlikle daha iyi bence.Zaten siyahla ten rengi birbirine çok yakışan iki renk o yüzden astar sırıtmamış.Elbisenin iki parçadan oluşması ve siz şuan göremesenizde sırt dekoltesi de çok güzel.Gelelim tek tek iki ünlümüze.


Gwyneth abla 2011 Emmy Awards'ta tabiki astarlı olarak tercih etmiş elbiseyi çokta iyi yapmış.En baştan başlamak gerekirse ben saçlarını niye öyle bırakmış anlamadım.Sanki sade, aşağıdan ya da yukardan olmayan ortada bir yerde bi atkuyruğu ya da sade zarif bir topuz yapsaymış daha iyi olurmuş.Düz fön için fazla detaylı bir elbise.Hem sırtını az da olsa kapamış hem de boğazına kadar kapalı olan elbisenin üstüne bir de saçları gelmiş.Onun dışında zaten kendisi incecik olduğundan sırtı da göbeğide dekolteyi gayet güzel kaldırmış.Neil Lane bileklikleri olsa da bir olmasa da benim için.

2012 Cannes Film Festival'inde bu elbiseyi giyen Kim ablada da açıkçası düşündüğüm kadar kötü durmamış sırt kısmı, yani tabi 34 beden Gwyneth'te durduğu kadar zarif durmuyor ama bence aşırı çirkinde değil.



Göbek kısmı bilerek mi daha az açık bırakılmış yoksa beden büyüdüğünden mi bilmiyorum ama Kim Kardashian'ın göbek dekoltesi bence elbisenin hakkını verememiş.O da  onca abuk subuk elbiselerde orasını burasını açmasına rağmen akıllılık edip astarlı tercih etmiş elbiseyi.Küpelerini hiç beğenmedim ki bok attığım küpeler 50 karat elmas olup Lorraine Schwartz tasarımı.Elbise zaten yeterince işli,dikkat çekici,kıçı desen bi o kadar dikkat çekiyo ne gerek vardı o kadar koca küpeye?Bilekliği fena değil ama.
Saçları için bir şey demeyeceğim sırt dekoltesinin gözükmesi için toplaması hoşuma gitti hem bu kadar allı pullu elbiseye sade bir atkuyruğu yapması kıyafeti dengelemiş diye düşünüyorum.



Ben çok kararsız kaldım sizce hangisi daha çok yakıştırmış kendine?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder