11 Şubat 2013 Pazartesi

2013 Grammy Ödül Töreni


    2012 Grammy'de bütün hanımlar göt meme açmış gözümüzü gönlümüzü bayram ettirmişlerdi hatırlarsanız bu yıl yöneticiler bir kıyafet kuralı koymuşlar kızlarımızda kendini kapamış gelmiş.Bakalım neler giymişler ben en derin uykumda uyurken dünyanın diğer ucunda gerçekleşen bu etkinlikte.


İlk önce Super Bowl Half Time performansıyla ağzımızı açık bırakan Beyonce ile başlıyorum.
Ne giyse ne taksa ne sürsen yakıştırangillerden olan Beyonce ödül töreni için bence fazlaca spor ve sade olan bu kıyafeti seçmiş.Dudişlerine de sürmüş kan kırmızı rujunu saçları da toplamış ensede çıkmış gelmiş.E bende kısa süre önce Super Bowl'u kasıp kavursaydım bende "ne uğraşıcam ya tuvaletle topuzla" der tulumumu giyer gelirdim.Kıyafeti Osman by Osman Yousefzada'nın 2013 ilkbahar/yaz kreasyonundan.Önümüzdeki sezon siyah beyaz blok desenli giysileri çok görücez benden demesi.
Yılın En İyi Geleneksel R&B Performansı: “Love On Top”şarkısıyla ödül alan Beyonce'nin ödülüyle fotoğrafı.

Beyiyle bi fotoğrafını koymazsam ayıp etmiş olurdum.Yalnız Jay-z ciğim o yüzüğün fazla büyük değil mi tatlım ya?


Gelelim Rihanna'ya...

Ben kendisinin özel yapım Azzedine Alaia elbisesine bayıldım.Gögüs,sırt ve göbek bölgesindeki transparanlıkta çok güzel hem çok kapalı değil hem de dibine kadar soyunmamış.Zaten Rihanna'ya kırmızının ne kadar yakıştığından bahsetmeye gerek yok sanırım.
Bu da elbisenin kuyruğu ve sırtının görünüşü.
Bilmiyorum normalde bu tarz tuvaletlerde o maşalı saçlar bana çok basit gelirdi ama ya Rihanna olduğundan ya da gerçekten o saç bu tuvalete gittiğinden maşa bile batmadı bana.
Ayrıca törende sahne alan Rihanna bu kırmızı tuvaleti dışında 2 kıyafet daha giydi.
Bu uzun siyah tahminimce boyundan bağlamalı tuvaletini de çok beğendim.

Bu seferde bej üstüne gri sim şeritli bir büstiyer ve aynı kumaştan uzun etek giymiş.Sanırım gece boyunca giydiği kıyafetlerden sadece bunu beğenemedim.
Yılın En İyi Kısa Formatta Müzik Videosu: Rihanna -"We Found Love" (feat. Calvin Harris).
Geçen seneki ödül töreninde birbirlerini görmemek için köşe bucak kaçan ikili gün oldu devran döndü yan yana diz dize oturur oldu.


Şimdiyse memelerimi açtım en büyük benim memelerim diyen Katy Perry karşınızda.

Elbisenin orjinalini de özellikle görmenizi istedim çünkü normalde öndeki damla şeklindeki dekolte Katy abladaki gibi durmuyor.Bu kadına silikon mu yaptılar ne halt ettiler allahım gözlerimi memelerden alsam yorum yapıcam ama olmuyor.

Elbise beyaz tenli insanlara kolay kolay yakışmayacak bir su yeşili ama ben ablaya yakıştırdım.Gucci Resort 2013 kreasyonundan olan bu elbiseyi ben çok sevdim ama bence tören boyunca insanlar elbiseye değil Katy'nin memelerine bakmışlardır.Yüzüğü, makyajı falan çok iyi de o saçları o kadar salmasa mıydı?
Aha bu da kanıtı!
Herkesin sevdiğiyle fotoğrafını koydum Katy'nin sevdiği John Mayer'i de es geçmeyelim dedik.


Geçelim yüzyılın en güzel sesi,en sempatik insanına Adele





Ahanda elbisenin orjinali.Adele'i ilk gördüğümde kesin elbisenin orjinali güzeldir de tombiş Adele 'e uygun hale getirebilmek için Valentino'nun elbisesi bu hale gelmiştir demiştim.Sonra orjinalini buldum, orjinali valla daha kötü.Anneanneme göstersem "aaa nerden buluruz bu kumaşı bizim salona perde yaptıralım" der.

Ama Adele o kadar tatlı, o kadar zarif, o kadar kadife sesli ki..
Allahım çantaya bak ya, ayakkabı da elbisenin deseninden valla gözüm yoruldu.Neyse kendisini gerçekten çok sevdiğim için torpil geçiyorum.

Tabi ki geceden ödülle ayrıldı.
Yılın En İyi Pop Solo Performansı: “Set Fire to the Rain (Live)” - Adele

Biri sana nabıyon demedi mi Jennifer Lopez?

Bu Angelina Jolieing modası bitsin ya nolur.Bu nasıl bir rezillik.Tamam Jlo'yu sevmeyen yok ama o halterci bacağını da gözümüze gözümüze sokmasına hiç gerek yoktu.Elbise Anthony Vaccarello'nun spring 2013 kreasyonundan.Ben toptan elbiseyi beğenmedim sanki bi kumaş parçasını kafasından geçirip hadi git demişler gibi.Güzelim Jennifer Lopez'in o kıvrımlı vücudu hayal olmuş.
Bu elbiseyi altın rengi clutch ve altın rengi bileklikli ayakkbılarla tamamlamış.Tırnakları da bir çok ünlününki gibi fazlasıyla uzun (bi Rihanna olamaz tabi) ve altın rengi bocuklarla süslenmiş.
Makyajını, takılarını ve ayakkabılarını çok beğendim ama o topuzu elbiseden bile kötü gerçekten.


Benim nedense hiç bir zaman sevemediğim Alicia Keys'de sıra
 Bi kere saçı tam bir fiyasko o koca alnını sanki iki kat daha büyütmüş gibi adeta bir havaalanı pisti.Takıları da mahalle bijüterisinden alınmış sanki.Bi de o kırmızı mı narçiçeği mi ne renkse o ojeleri silip siyah oje sürsün gözümü tırmalıyor.


Elbisenin üst kısmını beğendim beğenmediğim tek şey o etek kısmının bi garip oluşu.Kulaklı gibi etekleri orası da düz olaydı iyiydi.Elbise Azzedine Alaia imzalı.Beyi de alnından öpmüş kendisini, ondan mutlusu yoktur şimdi.

Durun ben bu gece biraz görünmez olayım diyen Nicole Kidman



Ya zaten beyaz tenlisin zaten saçının rengini açtıkça açtın niye bu renk tuvalet giydin Nicole abla sen? Kim dedi böyle güzel olucaksın diye?Tuvaleti Vera Wang ve çok güzel ama beyaz tenli biri için fazla soluk bir renk.Bol işlemeli bacak kısmı transparan elbiseyi daha koyu tenli birinin daha güzel taşıyabileceğine inanıyorum.
Ayakkabıları ne marka bilmiyorum ama şık.Gerçi bu elbiseye ayakkabıları da yakıştıramadım ben.
Buda Nicole Kidman ve Keith Urban çiftinin mutluluk pozu ksfkfkska.

Son günlerde kendisini sevmediğime karar verdiğim gece de sahnede alan Taylor Swift
Ben bu kızın hem oramı buramı açar seksi olurum hem de çok saf ve masumum tribini sevmediğimi anladım.Elbise J.Mendel'den.Ön kısımdaki gri t şeklindeki şerit olmasa daha iyi olurdu diyecem ama Taylor memesiz olduğundan o şerit olmasaydı bu seferde kemik görücektik diye demiyorum.Elbise fena değil beğendim.
Sırttaki bantlarını da beğendim.Kızın sırtı da güzel yakışmış,güzel durmuş.
Saçlarını da artık imzası gibi olan saf kız örgü topuzu yapmış Kulağında da bizim salı pazarında da satılan çiçek plastik küpelere benzeyen küpeler var.Kahkülleri de gözüne giriyo az kestirse ya onu.


Ödülünü de almış gitmiş evine.Gitmeden bir de sahne aldı gecede.
Yılın Görsel Medya İçin Hazırlanmış En İyi Şarkısı: “Safe & Sound” (The Hunger Games") – Taylor Swift.
Kızı o kadar sevemiyorum ki yaptığı gösteri de bi karnaval gibi abuk subuk beğenmedim .

Ödül töreninde siyahlara bürünen bir diğer bayanda Kelly Rowland oldu.

Elbise Georges Chakra Couture' den.Töbe estafurullah o manken ablanın kaşları ne öyle afafsfs.Neyse ben elbiseyi beğendim.Fazla transparan geometrik paneller olmasına rağmen nedense Kelly Rowland'a yakıştırdım ama yine de elbisenin alt ya da üst kısmındaki açıklıklardan biri olmayaydı daha iyiymiş.
Elbisenin arkasını görünce kesin kararım alttaki transparanlıkların olmamasından yana,üsttekiler fazlasıyla dozunda ve şık.Saçlarını ve makyajını da beğendim ablamızın.

Gelelim yeşillere bürünmüş Solange Knowles'a
Ne yeşiliydi bu ördek başı mıydı neydi sanki.Neyse ben elbiseyi çok beğendim.Normalde bu kadar yeşil yeşil fazla göze batan renkler bu tarz ödül törenlerinde bana bazen fazla basit bazende fazla abartılı gelir bana ama buna bayıldım.Rengi, ışıltılı olması abartılı ama yırtmacı dışında modelinde herhangi bir alengir olmaması da basit ve şık.

O mükemmel elbisenin altına bu mükemmel C.Louboutin çivili stilettoları giyerek o çalı saçlarına laf etmemi engelledi.Ben bayıldım elbise ve ayakkabısına siz beğenir misiniz bilemiyorum.


Gecenin sahne alan yakışıklısı Justin Timberlake
Justinciğim ben sana bu iyi aile babası hallerini hiç yakıştıramıyorum ya istiyorumki hep cry me river klibindeki serseri ol.Bu saçını gerçekten hiç beğenmedim fazla 70lerin filmlerinden fırlamamış mı o ayakkabılarla?

Küçüklüğümden beri nedense Jessica Biel'i çok beğenmişimdir.Bu çifti de ikisini ayrı ayrı çok sevdiğimden beraber olduklarını ilk duyduğumda çok sevinmiştim.

Hastası olduğum How I Met Your Mother dizisinin Barney Stinson'ı Neil Patrick Harris

Yanındaki erkek arkadaşı David Burtka ikilinin ikiz bebekleri var.Yeleklerine kurban olduğum yaa.

Bir ödül töreni daha böyle geçti arkadaşlar umarım okurken izlemiş kadar olmuşsunuzdur.


















4 yorum:

  1. Ayyyy bu yazıya da bayıldım.Bende sevmem alicia keysi.Barneyciğim gay olsa ne olmasa ne,sanki benle mi çıkacaktı :D Görüp gözümüz gönlümüz açılıyor işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah doğru söylüyosun adam gelip bizimle çıkıcak değil:)

      Sil
  2. sevmediğin ünlülere kötü yorum yapmak zorunda değilsin! taylor 'u sevmiyorsun diye resmen kusur aramışsın. siteyi giyselere yorum yapmak için açmışsın gidip taylor 'un konserine takılmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle ben modacı ya da eleştirmen değilim sadece normal bir şekilde beğenilerime göre yorum yapıyorum:) Ayrıca taylor swift yada başkası benim yorumlarımı oturup okuyupta üzülmyodur eminim ne moda eleştirmenleri var dünya çapında rezil ediyorlar ünlüleri sen benim dediklerime takılma canım

      Sil